تاریخ انتشار: ۱۴:۲۱ - ۲۱ مرداد ۱۴۰۳

تفاهم نامه ۱۳ میلیارد یورویی شهرداری تهران در ابهام | اقراریان: آقای زاکانی گفته من ضمانت نامه دارم؛ این ضمانت نامه‌ها را به شورا ارائه دهد

رئیس کمیته حقوقی شورای اسلامی شهر تهران از ادعای زاکانی به تفاهم نامه ۱۳ میلیارد یورویی شهرداری انتقاد و اعلام کرد که =درخواست کردیم تفاهم نامه منعقد کرده را در اختیار اعضا قرار بدهد تا بدانیم چه محتوایی دارد که هنوز پاسخی به تذکر ما داده نشده است.

مهدی اقراریان

رویداد۲۴ سایت شهر نوشت: اقراریان با بیان اینکه در ۱۹ تیر امسال تذکری دادم که هنوز پاسخ تذکر من بعد از یک ماه داده نشده است، تصریح کرد: آقای زاکانی مدعی شده که ۱۳ میلیارد یورو تفاهم نامه منعقد کرده و قطعا این تفاهم نامه‌ها مربوط به شهرداری است و ما درخواست کردیم در اختیار اعضا قرار بگیرد تا بدانیم چه محتوایی دارد. 


بیشتر بخوانید: گلایه رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران از اجرا نشدن مصوبه پس از ابلاغ؛ بلاتکلیفی بهره‌برداران برای استفاده از املاک شهرداری


وی ادامه داد: دو میلیارد یورو هم که برای قرارداد چین مطرح شده، محقق نشده و تنها بخشی از آن وارد تفاهم شده است. اینکه آقای زاکانی گفته من ضمانت نامه دارم باید این ضمانت نامه‌ها را به شورا ارائه دهد تا بدانیم دلایل کافی برای مسائلی که مطرح می‌کند، دارد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان